dansavslutning

Förlåt för igår, men jag hade verkligen ingen lust att skriva så de blev inte av. Känner att min blogg börjar bli såå himla tråkig nu när inte någon av mina kameror vill funka. Den ena är sönder och den andra kan jag inte lägga in bilderna ifrån. Måste köpa en kortläsare asså...men är en sånn dyr?

Igår var jag i alla fall bara hemma och mös. Åt middag med familjen och kollade idol. Blev så jävla glad när Calle va den som gick vidare först av alla!!! Han är så jävla grym och speciell...hmm ja nu är det han och Erik i finalen. Jag tror att Erik kommer vinna, men om man tänker på igår då så hade ju faktiskt Calle fler röster än Erik, ajja de blir spännande de där!
FAST nu kom jag på en sak! Jag ska ha dansuppvisning med tjejerna nästa fredag, asså jag får verkligen INTE missa idol finalen...de går bara inte! Ajja, de får lösa sig på ett eller annat vis.

Idag har jag tänkt att bara ta de riktigt lugnt, sen vid tre är det dansavslutning. Både roligt och tråkigt. Kul o se alla danser men så himla tråkigt att terminen är slut. Nu kommer jag få vänta hur länge som helst innan dansen börjar igen, o de är förjävligt.

Nu ska jag ta och äta en god frukost som mättar magen. Förrästen var det riktigt skönt att kunna sova länge efter dessa tidiga morgonar, det behövdes. Hade dock en del jobbiga drömmar men dom håller jag för mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0