EN LITEN FJUTT DAG KVAR!

Imorgon är de julafton, shit vad jag längtar! Mormor och morfar kommer nog redan vid tolv så de blir att gå upp tidigt för att duscha och fixa sig. Jag undrar verkligen vad jag kommer få i julklapp i år, alltid lika spännande.
Har nyss packat en sjukt stor väska, för på lördag åker jag ju till Linus. Och jag hade inte hunnit packa på julafton eller dagen efter eftersom mormor och morfar sover här två nätter, för vi firar lite..eller för det mesta så myser vi dagen efter. Med god mat och gott humör, hehe de lät väl fint.

Hade tänkt hjälpa mamma med att dammsuga idag, får se om hon vill ha hjälp med det. Hon är precis som jag, när något ska städas så ska det göras ordentligt, och för att försäkra sig om att det verkligen blir ordentligt gör man det helst själv. Men jag erbjöd mig i alla fall. Senare ska jag stoppa nejlikor i apelsiner, snacka om mysigt, och snacka om att det luktar gott!

Ha de så kul och mysigt idag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0