hos baby

Förlåt för att jag inte skrev igår, men jag hade absolut ingen tid till det.
Jag åt först frukost med allihopa, mormor och morfar och dom. Sen blev de att duscha och fixa sig, och packa ner det sista (där ingick datan, därför jag inte kunde skriva). Hängde med mamma och pappa en sväng till deras gudbarn och lämnade julklappar och sen hem igen för att snabbt äta lite köttbullar och makaroner. Vid fyra skjussade mamma och pappa in mig till Lund, där jag hämtade ut min tågbiljett. Klockan fem gick tåget till Stockholm. Två stationer innan jag skulle av blev de något krångel med loket så tåget kunde inte köra, och när dom försökte starta upp tåget så gick strömmen i hela tåget, och då va de svårt att hålla sig för skratt även fast jag blev irriterad eftersom det var 40min försenat. (jag åkte i sex timmar)

Det var mer än underbart när jag fick träffa min älskling igen, och som vanlig ligger han och sover här bredvid mig, därför jag skriver, för det är då jag har tid. Har lovat honom att inte väcka honom förräns vid tolv snäll som jag är.

Jag vet inte alls hur det kommer bli med uppdateringen nu när jag är här hos Linus i två veckor. Jag kommer ha de kanon i alla fall, det är jag säker på. Hoppas ni också kommer ha ett bra lov, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0