LOV OCH LYCKA

Ohh vilka fina kommentarer jag får för inlägget om mig och Linus. De värmer så sjukt mycket, och de känns så skönt att nu är det fler som vet. Fler som vet hur jag mått, vad jag och Linus gått igenom och att det inte bara är ett internetförhållande. Fast de hade ni nog i för sig märkt redan, eftersom vi träffas rätt ofta även om vi bor så pass långt ifrån varandra. MEN MASSA TACK FÖR KOMMENTARERNA, dom gjorde mig jätte glad!

Något som också gör mig sjukt glad är att jag har lov! YES, och mitt schema för nästa termin ser ut att bli helt sjuuukt bra. Som det ser ut nu så e vi lediga på måndagen och det senaste vi slutar är tjugo över två, vadå skönt?

Nej om man skulle bara ta på sig lite snabbt och ta några snöiga bilder, fast ja vi får se om de blir något av de, de är så hiiimla kallt! Ikväll ska jag o min fina familj till mina fina kusiner och mysa som vi gör varje jul. PUSS PÅ DE!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Sv: hahaha eller hur, man var speciell som barn.. haha

2009-12-18 @ 13:35:38
URL: http://nadalian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0