måste snart sticka

Ska snart dra mig till marieholm för en miniuppvisning. Haha, kul ändå fast de bara är på ett disco för småttingar. Kanske får man dansa av sig lite med dom på deras disco också, som lite tagg inför lussevakan imorron. Nej borde ta något och äta nu för snart är det försent. Vi ska träna lite innan eftersom de var flera månader sen vi dansa den sist. Om jag ska vara ärlig så minns jag inte den nu..men när musiken kommer igång så kommer stegen tillbaka till minnet.
Annars så har dagen varit bra. Käkade lussebullar och sjöng luciasånger på praktiken. Mysigt värre. Dom där brukarna dom skäms ju inte över huvudtaget, utan gör "vackra" solon hela tiden, haha så jävla söta!

Tror jag skriver senare idag, eller bara kanske. Hejsvej!

HEJA PÅ CALLE I IDOL IKVÄLL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0