mega trött melinda

Ush, sitter här och kämpar för att hålla mig vaken. Men så fort jag skrivit klart de här så ska jag borsta tänderna och sen sova med de bums. Har varit en lite galen dag idag...Först var vi ute hela dagen från 9-14 med alla brukarna för att dom renoverar där vi är och idag skulle dom typ borra så de hade låtit som fan. Men när vi kommer tillbaka har dom inte borrat, och mina handledare blev riktigt förbannade och irriterade, bygget är liksom redan minst en vecka försenat. Plus så trillade en brukare där inne i all röran och man blir fan livrädd då. Ush så hemskt.
När jag kom hem satt jag mig ner och skrev ner lite saker som jag lagt märke till på praktiken, som vi ska ta hjälp av imorgon när vi ska lösa mina tre uppgifter jag fått.
Bara tre dagar kvar på praktiken, och jag ska säga er att de kommer vara så himla tråkigt och lämna alla där. Jag trivs så himla bra, och man har liksom fastnat för alla på ett eller annat sätt. Eller ja..alla förutom en i mitt fall. Men alla är så söta och underbara på sitt sätt. Man går alltid där ifrån med ett leende på läpparna, så jäkla skönt.

Nej nu ska jag sova, en ny lång dag väntar imorgon!

Kommentarer
Postat av: EWE

bra att du trivs iallafall ;D

2009-12-14 @ 22:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0