på bättringsvägen

Yes, i'm on my waaaay. Håller på att bli frisk nu känner jag, så jävla gött! Men istället har jag fått en giiiigantisk förkylningsblåsa på tungan. Hahaha, seriöst...mamma ble helt chockad när hon såg den.
Men hellre de än att vara tvungen att ligga nerbäddad hela dagarna på jullovet.
Asså jag har inte sovit länge en enda dag sen vi blev lediga, jag vaknar vid nio och kan verkligen inte somna om, sjukt störigt. Men idag gick jag och la mig i soffan och då somnade jag om igen, vad skönt de va. :D

Idag känner jag för att dra ut och leka i snön, men jag måste tvätta mina kläder istället så att jag kan ta med de till Linus. Åker ju till honom om 5 dagar, så sjukt mysigt ska det bli. Imorron blir de ju shopping med Sandra, längtar som fasiken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0