S H O P P I N G

Några minuter över 11 var jag och Sandra redan på Nova Lund. Dagen har gått hur fort som helst, och jag fick med mig mycket mer än vad jag trodde jag hade råd med, men de gillar vi ju! Jag och Sandra har mest gått runt och fjollat oss, och skrattat åt allt och inget. Så sjukt trötta var vi båda att nästan allt blev hur kul som helst..haha inte lätt.
Nu ligger jag i myskläder och har precis ätit middag, gottigt. Tror jag kommer somna tidigt ikväll, fast i för sig så tror jag de varje kväll men det blir aldrig riktigt så. Nej, nu ska ni få se lite bilder på mina fina inköp.

Längst till vänster ser ni ett linne från Gina tricot. I mitten en svart tight lång tröja (haha, vafan kallar man en sånn?) från HM. På den ligger ett halsband från Kappahl. Till höger en lång t-shirt från HM. På den ligger en mascar som jag köpte på HM och ett svart nagellack som jag köpte på KICKS.




Såja, nu blir de till och måla naglarna med de nya svarta nagellacket...haha ni skulle bara sett mitt gamla svarta, säger bara STENHÅRT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0