shit

Om vi säger så här, vi hade jävligt kul när vi var hemma hos mig. Antagligen FÖR kul. I bilen var de inte alls kul och de slutade med att de inte blev något jägers. Jag och Sandra fick åka hem igen. De var nog bäst så, för jag kände att jag verkligen inte hade klarat att vara där inne. Så de var faktiskt jag själv som sa att jag ville åka hem. Hoppas alla andra hade kul för mig nu!

Förrästen köpte jag världens snyggaste skor igår, och om jag ska se de från den positiva sidan som de är bäst att jag gör, så har jag nu sparat mina puddingar till nyår. Då ska allt bli lagom och kul. Bara ett råd om du är en liten tjej och ska festa, drick inte vodka..cider är bäst. De där rådet ska i alla fall jag lyda.

Bilder kommer in senare, även en bild på mina skor kanske. Och senare idag blir de lussebullebak med mamsen. Tackar mamma och pappa för att dom är världens bästa föräldrar också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0