sitter och lyssnar på agnes!

Fan va hon är grym! Minns så himla väl när jag öppnade den där älskade julklappen, och där i fann jag två biljetter till en konsert med Agnes. Började nästan gråta av lycka kommer jag ihåg, men de vågade jag inte visa för mamma och pappa...hihi. Hon hade precis vunnit idol och var bara 16 år. När vi satt där på konserten så va hon så liten, så osäker, men ändå så cool, så snygg, så perfekt. O vafan, NU ÄR HON KÄND I USA?
Hur långt kommer hon gå liksom. Hennes låtar är ju sånna som spelas om och om igen på radion dag in och dag ut.
I alla fall så när jag satt där och lyssnade på min älskade idol, så började hon sjunga Right here, right now...ohh vilka rysningar, tror de va första gången jag fick rysningar av en låt och en röst. Helt sjukt. Hela mitt rum var fullt av planscher på agnes. Ovanför min säng hängde den alldeles speciella, en jääätttte stor plansch...haha gud va jag älskade den!

Okej ska sluta babbla på här nuuuu! Men kan ju lägga upp lite låtar med Agnes nu när jag ändå snackat om henne.







 


Kommentarer
Postat av: Ewe

HAHHA va osså så när hon vunnit :O o vi vann biljetter på radion :O hahaha han också sätt henne (AAAA)

2009-12-14 @ 17:33:30
Postat av: cecilie - bloggvärldens mest musikfyllda blogg

sv: usch för ärr! :( haha men jo rätt som du säger! vi ska va glada att vi lever :D

2009-12-14 @ 19:28:21
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0