sjuk?

Var ju sjuk för typ två veckor sen så de vill jag verkligen inte nu! Men mamma har fått min skit nu och kan knappt prata och nu känner jag hur jag börjar få ont i halsen, huvudet och öronen? Hmm tror jag har ont i öronen på grund av huvudvärken, brukar kännas så för mig.

Annars har dagen varit bra. Var på en annan daglig verksamhet idag, så idag har jag fått göra fat i lera och måla lite. De va skönt att få börja en halvtimme senare idag, plus att jag gick och la mig tidigt. Men vaknade vid tolv av att min älskling skickade sms. Haha, älskar verkligen att vakna av gulliga sms när jag sover. Men dock klarar jag inte av att vara så gullig tillbaka just då, är helt förvirrad o vimsig så de blir bara korta konstiga svar. Men jag somnar om gott sen i alla fall.

Har precis vikt en massa tvätt som jag hade tvättat i helgen, och nu kurrar min mage rätt så mycket så tror jag ska ta en frukt. Inte äta för mycket nu innan maten, för då blir mamma besviken att man inte äter..haha.
Ska nog ta och sova tidigt ikväll igen, kommer bli sjukt skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0