SJUUUKT MYCKET SNÖ

Ohh vad mysigt det är med all snö! Önskar jag var frisk så jag kunde ut och leka, haha ja helt seriöst. Jag vill åka pulka, göra snöänglar och allt vad jag brukar göra. Bygga snölyktor och snögrottor och ahh. Men nej, såklart så är jag sjuk. Men ska faktiskt följa med mamma och pappa när dom ska ut med hundarna så jag får känna på det lite i alla fall. Jag ser reda framför mig hur hundarna nästan drunknar i snön, haha dumhuven.

Igår så gick dagen saktare än någonsin! Jag gick upp jätte tidigt ju, och sedan somnade jag i soffan och när jag vaknade igen var klockan bara två! Jag som trodde den var typ fem eller något. Klockan sex bänkade jag mig framför teven och kollade på pirates of the caribbean, både ettan och tvåan gick på kanal 4+. Vet ni en sjuk sak? Jag hade aldirg sett dom filmerna innan, lite knäppt för dom är ju as gamla nu. Tyckte dom var helt okej, men jag störde mig sjukt mycket på tvåan när det blev massa overkliga monster och skit, jag ville liksom ha bara verkliga pirater inte några jävla monster. Ajja, efter det gick jag och la mig och snackade med älsklingen, vid två somnade jag riktigt gott.


Kommentarer
Postat av: kimelisabethelinor

ofta du inte har sett dom ? :O

världens bästa filmer juh, <3

&&& johnny depp, GASH ge mig :O HAHA

<3

2009-12-20 @ 12:59:04
URL: http://kimelisabethelinor.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0