snö är mysigt

Ohh idag började det äntligen snöa ordentligt, hoppas nu det är snö på julafton också! Känns som det var hur länge sen som helst som det var snö just på julafton. Men hur som helst så har dagen flugit iväg snabbt som tusan, precis som alla andra dagar. När jag kom hem från praktiken gick jag en sväng med hundarna. Dom började skutta omkring som små kaniner så lyckliga dom blev av snön, så satans söta. Har precis skrivit ut mina APU-uppgifter som jag nyss gjorde klart, känns super skönt och ha de gjort. Annars har inte så mycket hänt idag, har duschat och sen bara legat i sängen med datan och läst bloggar och lite annat mysigt.



Ska väl snacka lite med Linus nu och sen ta och sova, de behövs ikväll känner jag eftersom det inte blev en så tidig kväll igår.


Kommentarer
Postat av: esmeralda

haha , tack! Men de är ju jätte fina!!!

2009-12-16 @ 12:54:07
URL: http://ndotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0