TAGGA!

FYFAN va kul de var idag på miniuppvisningen. De började med att vi dansade röven av oss med alla småttingar och blev taggade som sjutton! Sen visa vi upp och avslutade med den älskade kycklingdansen. VADÅ LYCKAT? Ojj nu måste jag skynda mig ser jag, klockan börjar ticka iväg mot resultatet i idol finalen!!!!! SHIT...asså jag håller tummarna för Calle the maaan..men de ser lite illa ut. Men HEJJAHEJJAHEJJA!

Imorron blir de i alla fall jägers-lussevaka, de blir jag och lite tjejer som förfestar hemma hos mig sen vidare till jägers då. Och jag ska dansa sönder, de har jag redan bestämt. Fan va kul jag ska va. Har inte varit där sen insparken vilket är flera månader, så nu jädrar ska de skakas HAHHA :D

OJ NU BÖRJAR DE, SEEEE YAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0