tjohooo

Melinda är på toppen humör! Kan bara säga tack älsklings Linus, haha asså att höra han sjunga havet är djupt och dra världens torraste skämt i telefonen kan inte få mig på något annat än bra humör.

Linus: Jaa, just det! Fan va tung dörren va o öppna imorse!
Jag: Ehh, va?
Linus: Ja, julen står ju för dörren!?

Hahahaha asså så jävla tråkigt skämt att jag bara inte kunde hålla mig för skratt. Och vårt "älskar dej mer-krig" som vi startade när vi skulle lägga på var också jävligt kul. Haha..tror inte vi haft sånna där krig sen i början av vårt förhållande, känns jävligt fjantigt om jag ska va ärlig. HAHA men jävligt kul ändå, för jag börjar as garva åt de för både börjar skrika allt vad vi har o sen lägger vi på o hoppas på att man lyckas vara den sista som sa de. Sen efter någon sekund kommer ett sms som endast består av HAHAHAH.
Jaa...därför är jag på så jävla bra humör! ;)

Dagen har gått fort som fan, och redan imorgon är det min sista dag på min tre veckors långa praktik. Var tog den vägen egentligen, helt sjukt vad den gick snabbt. Men ska bli så himla skönt med lov nu ska jag säga er. Nästa vecka åker jag till baby, och jag längtar så mycket att jag nästan kissar i byxan. Hahaha, förlåt för att jag är så jävla oseriös hela tiden, men kan inte låta bli, hihi.
Nu ska jag nog snart borsta tänderna och nanna kudden, ska bli dunder skönt.

Förrästen, bara jag som inte kan läsa kissies och amirs bloggar. Hehe egentligen bra, för de mesta som står där är skit, men kan inte låta bli och tycka det är kul i alla fall! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0