vad hade ni gjort? SVARA GÄRNA PÅ FRÅGAN!

Jag tänker inte nämna några namn, även om många kommer förstå vem de handlar om men jag ska ändå inte avslöja de hela riktigt.

Men om ni hade haft en "gammal" bästa vän. En som ni har varit ovän med i ett halvår på grund av att du inte fick älska din pojkvän. En som du inte ens snackat med på de där halvåret. Och du är nästan säker på att om den personen fick chansen och hade kunnat hade han/hon förstört ditt förhållande totalt, för den personen förstår inte hur äkta det är mellan dej och din älskade. Om den personen helt plötsligt hamnar i något hemskt, som man inte önskar någon även om man hatar den personen. För ingen är värd något sånt. Om ni hade blivit inblandade på ett eller annat vis, att den personen skulle behöva stöd just då, skulle ni ställt upp för den föredetta bästa vännen då? Jag bestämde mig för att göra det, för som sagt är ingen värd sånn skit. Men mer blir de inte, jag stöttar personen genom detta sen noting more. För jag klarar inte av den personen. Men visst borde jag ha gjort rätt?
Kan vara svårt för er och säga eftersom ni inte vet vad allt handlar om, och inte vet ALLT som skett innan detta, för ett halvår sen då. Men allt handlade då om att jag blev kär, så jääävla kär..för snart ett år sen. Och jag är fortfarande färjävla kär i Linus!

Allt detta la jag och fundera på igårkväll när jag egentligen skulle sova, men ett hemskt sms höll mig vaken i flera timmar till. Men min älskade pojkvän fick mig så otroligt lycklig efter de där, han är världens bästa!


Kommentarer
Postat av: kimelisabethelinor

Du gjorde rätt. Även om personen är fullkomligt dum i huvet när det gäller dig & linus så ska den inte lida genom något jobbigt, nu vet jag inte vad det gäller. men verkade ganska så allvarligt.

2009-12-15 @ 22:54:34
URL: http://kimelisabethelinor.devote.se
Postat av: Sara

Tycker du gör helt rätt i att stötta personen, även om den bar sej åt som en idiot mot dej så har ni gått igenom ganska mycke tillsammans. hade gjort exakt samma sak som du! så go for it.

2009-12-16 @ 14:53:11
URL: http://bysaranilsson.devote.se
Postat av: Becca :)

Var det mitt sms som höll dig vaken :( ?

2009-12-20 @ 17:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0