vad händer idag?

Jo, idag ska jag bara ta de lugnt o ha de superduper mega skönt. Tänkte slänga in lite kläder i tvättmaskien och få de tvättat...helt sjukt vad jag fyller den där tvättkorgen snabbt. Fast först ska jag äta frukost, jag är hungrig som en varg. Senare ska jag nog ta ett varmt bad och gå runt i myskläder hela dagen. Ser verkligen fram emot det.

Förrästen, igår var jag hos Sandra efter dansavslutningen som var ganska kul. Hos Sandra var de i alla fall AS KUL..haha hon och jag kan bara bli bra tillsammans. Vi gick först till godis wonderland men där fanns inget vi ville ha, så vi drog vidare till coop och köpte paj och naturgodis. Fasen vad gott de va ska jag säga er. Kvällen spenderades med singstar och jävligt mycket skratt. Lyckades även få en dörr smälld i huvet av Sandra (inte bokstavligt talat i huvet).

Imorgon blir de först praktik och sen ska jag och Sandra ta vår cyklar och dela ut reklam till hennes gudfar...haha de kommer nog bli jävligt kul kan jag tänka mig!

Kommentarer
Postat av: Sandra

hahaha oh så härlig kvällen var! :D

och hoppas det inte regnar imorgon...haha :D <3

2009-12-06 @ 18:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0