vi myser vidare

Vilken underbar julafton det var! Jag fick en massa fina julklappar, och snäll som jag är ska jag skriva ner varenda liten sak här nu, hoppas jag inte glömmer något! (A)

Fransk manikyr
Nagelfil
Klocka
Smyckeställning (as cool, liknar en hand)
Godis
950kr
Sängkläder
Ansiktskrämer
Parfym
Klänning (ska bytas, inte min stil tyvärr)
Datormus
Biljett till genrepet för melodifestivalen (det var slutsålt på de riktiga)
Doftljus
Biokort laddat på 150kr

Hmm, jag tror det var allt, kan säga att jag är riktigt nöjd. Slänger nog in lite bilder senare om jag har tid. Imorgon åker jag till Linus, tänk att det bara är en dag kvar..sjukt vad tiden går snabbt. Nu ska jag nog snart äta frukost med allihopa, dom ska ju sova här en natt till. Till middag ska vi äta lutfisk, potatis och senaps sås. Vår lilla traditon, och jag älskar den där såsen. Ännu mer älskar jag risalamaltan och saftsåsen som man äter senare! Kommer bli en bra dag helt enkel. Hejsvej! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0