vilken dag

Är helt slut! Först var jag då på ett sånt dära hem där utvecklingsstörda bor och följde en brukare. Sen vid ett skulle hon till skolan så då fick jag cykla bort till sallius och vara med på hennes lektion. Blev inte alls lika kul idag som jag trodde de skulle bli, men ajja. En dag kvar imorgon, sen helg, fan vad skönt de ska bli!
När jag kom hem började jag med att sätta igång en maskin tvätt och sen fick jag något konstigt ryck och började rensa garderoben. Blev en hel del som ska bort, ger det antagligen till min kusin eller till Linus lillasyster, onödigt att slänga det ju.
Nu är jag i alla fall riktigt trött och hade utan några problem kunnat slänga mig i sängen och somna med de boms, men det kan jag inte eftersom vid åtta är det dans och då kommer jag bli ännu mer slut. Sista lektionen denna terminen, och de känns riktigt tråkigt. Helt sjukt va detta halvåret gått fort. I helgen är det i alla fall dansavslutning, då alla grupper visar upp sina danser, de blir kul att se :D

Har precis ätit en skål med flingor, men känner mig fortfarande hungrig, så får se om jag hittar något mer att äta. Inte bra att dansa på tom mage, då blir jag alldeles skakig och det är inte så najs.
Ajja, hajsvaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0