5 månader!

Jag och älskling har 5 månader, är det inte sjukt vad tiden går fort? Och jag älskar Linus tusen gånger mer än vad jag gjorde för bara 1 månad sen. Helt sjukt vad känslorna växer. Vill aldrig vara utan honom!

Dagen har varit bra, började skolan med datakunskaps prov och det var faktiskt lätt vilket jag inte trodde de skulle vara. Matten gick lätt som en plätt, engelskan bara läste vi lite, och på musiken sjöng och spelade vi och sen så fick vi gå hem på samhälls lektionen. Har man flyt eller?
Drog hem och satte igång en maskin tvätt, de behövdes, tvättkorgen var nååågot full. (A)
Har också gjort klart matteläxan även fast den var tills på fredag, men tyckte det var skönt att ha de gjort. Nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem och laga mat, jag är hunrig igen som vanligt. Kommer snart svälla upp till en köttbulle... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0