allt går så bra nu!

Ja, för det gör det verkligen! Skolan gick fort som in i bomben, och till och med det förbaskade provet om brott och straff gick bra, eller det kändes åtminstone bra. Resultatet vet jag ju inte än..hehe. Bara matteprovet kvar imorron, sen blir det nog inte mer plugg denna veckan och det gillar jag väääldigt mycket. För på senaste tiden har jag till och med fått ägna mina helger till att plugga, så ska det inte vara tycker jag.

Vaknade imorse och kände mig verkligen jätte dålig. Hade så ont i huvudet att jag fick ont i nacken. Och när jag reste mig trodde jag att jag skulle spy. Men jag tog en iprem (tackar gud för att iprem finns) och åt två mackor. När jag cyklade till skolan sen så bara släppte allt och jag mådde prima. Tur att jag inte stannade hemma idag och missade provet och så, det hade jag inte orkat.

Vet ni vad, jag tänker inte plugga till matteprovet. Jag orkar inte, det känns bara så onödigt när man redan räknat miljarder tal i skolan. Jag kan det jag kan och det får duga. Lite småpirrig kommer man ju vara imorron, massa klasser ska ju göra provet samtidigt och alla ska vara i aulan. Fy, kommer ju kissa i byxan. Haha..nej de löser sig.

Nu kommer väl snart mamma hem och lagar någon smarrig mat. Ett minus för denna dagen är dock att jag har en satans mensvärk, men det överlever jag, man ska ju vara glad att man fungerar som man ska, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0