har du någonsin sett en gråhårig handikappad?

Dagen jag fasade för är över, och den var inte alls så hemsk som jag väntade mig utan helt kanon.
Engelskprovet gick bra, tror jag i alla fall. Och sen till redovisningen som jag var så himla spänd inför, eftersom det kändes inte som vi gått genom överhuvudtaget vad vi skulle säga, i vilken ordning eller någonting. Det var jag och två stycken till som jag redovisade med, och det gick riktigt bra! Fick as bra kritik från min lärare, det typ gjorde min dag. Och på idrotten var vi bara jätte lite folk eftersom typ alla tog svininfluensa sprutan, fast inte jag...jag vågar inte (A)  I alla fall så var idrotten as rolig, vi styrketränade på typ värsta sånna gym-maskinerna.

Nu ska jag sätta på lite tagg musik, äta mig fet och längta till dansen så jag kan spralla av mig.

Haha, just det..hela klassen redovisade ju idag i grupper om olika saker. Min grupp redovisade om demens, och en annan grupp om utvecklingsstörda. Så säger Linnea i min klass en så sjukt rolig sak, och jag kunde inte sluta skratta!

Linnea - De flesta handikappade dör innan dom är 50!
Julia - VA, gör dom?
Linnea - Ja, har du någonsin sett en gråhårig handikappad?

Hahahah asså, det där var dagens. Plus att när hon sa det var hon så jäkla seriös också, sjukt rolig är hon, alltid as roliga kommentarer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0