HEJ!

Om ni vill veta så vaknade jag med grymt ont i halsen, men de gör ingenting för lycklig är jag eftersom Linus kommer idag. Han sitter på tåget just nu, haha stackare, de var en timme försenat så först fick han stressa dit och sen stå och vänta i en timme. Snutte dåååå!
Har i alla fall vatt i skolan idag och det gick bra, och nu har jag nyss kollat på idol. GUD vad svårt det är nu? Vem kommer åka ut egentligen. Måste bara säga att Kalle är ju grym, jag och mamma kunde inte låta bli att rösta.

Känner hur mina ögonlockar börjar bli tunga, men sova får jag inte göra för klockan ett ska jag befinna mig i Lund och möta upp världens finaste pojkvän. Så ska se idol nu, och senare sminka mig lite...lite fräsch (stavning?) får man ju se ut i alla fall trots att det är mitt i natten.

Ajja, tjingeling på er, hoppas ni är lika lyckliga som jag och är utan halsont!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0