hjärta varm dusch

Jag tror jag gillade att duscha för mycket idag, jag stod där hur länge som helst och till sist tog varmvattnet slut. Så då fick jag helt enkelt duscha kallt, lite mindre skönt. Jag måste stått där i duschen extremt länge, för vårt varmvatten tar typ aldrig slut, bara om hela familjen duschar..men nu var det ju bara lilla jag?

Efter jag duschat la jag mig i soffan och kollade tv ett litet tag. men sen somnade jag och sov i typ 2 timmar, riktigt skönt men börjar ångra det lite nu för kommer antagligen inte kunna somna ikväll. Får skylla mig själv där faktiskt.

Åt en as god middag idag, kotlett, potatis och brunsås..det är så himla gott och ännu godare var det för jag va vrålhungrig. Kom och tänka på en sak, vad komemr hända när jag flyttar hemifrån? Jag suger verkligen på att laga mat..kommer typ få bli köttbulalr varje dag ju. Nej men de problemet får jag ta då.

Nu ska jag göra mig lite te och spela lite spel på facebook, typ farmville och så, varför blir man en sånn nörd? Sen ska jag i alla fall bädda ner mig i sängen och kolla på tv och hoppas på att kunna somna, hade varit skönt. Är aningen pirrig inför provet och redovisningen imorgon, men vill bara ha de överstökat.

Godnatt på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0