jag lever!

Trots att min blogg varit helt död i helgen. Har som sagt varit hos min kusin hela helgen. Och jag kan bara säga att de har varit super! Mycket snack och mycket skratt, det gillas och det behövdes.
När jag kom dit i fredags åt vi pizza och kollade på idol med hennes föräldrar, riktigt mysigt. Kvällen slutade med en halv skräckfilm och massor av snack innan vi till sist somnade.
Nästa morgon vakande vi vid 10 av min jobbiga "gomorron-väckarklocka". Vi drog upp och fixade oss lite smått för att sen få skjuss av emmas mamma till Nova Lund. HIttade klänningen med dragkedja från HM!..fast dock i lila, men det var minst lika snyggt. Så den blev köpt och även ett par mörkblå jeansleggings ifrån vila. Me like.
Vi drog hem lite senare och med oss hem hade vi vars en ansiktsmask som vi använde senare på kvällen..men jag kommer till de.
Vi var hemma en stund, sen hängde vi med emmas mamma till lödde, till värsta godisaffären. Vi köpte hur mycket godis som helst ska jag säga er. Sen åkte vi hem igen och åt en god middag. Efter middagen bada vi bubbelbad som vi alltid gör när vi är. Efter de gjorde vi då ansiktsmaskerna, och de var sånna som blir helt varma i ansiktet, riktigt skönt! Och roligt hade vi åt hur vi såg ut också...haha asså vår humor!
På kvällen kollade vi på film, men då råkade visst emma somna..och då fanns det inte så mycket för mig att göra. Men jag ringde min älskling och sen sov jag också.

Åkte hem idag vid två och tittade genom lite utav de vi ska ha på datorkunskaps provet på tisdag. Sen har jag bara tagit det lugnt, duschade nyss och nu sitter jag här med ny målade naglar och lyssnar på samma låt om och om igen...denna:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0