söndag, fast för mig lördag

Tackar Gert och Johnny för att vi är lediga på måndag. Så himla skönt med en lite längre helg än vanligt. Har sovit riktigt gott inatt, det behövdes. Farsdag idag, pappa fick 3 par kalsonger faktiskt riktigt snygga. (mamma som köpt dom) Vi åt en as god frukost idag, med varma bullar och så. Till middag blir det hemmalagade köttbullar och ikväll ska vi äta tårta. Pappa som har fått bestämma idag, och jag gillar hans beslut.
Nu ska jag gå och sätta mig i soffan och läsa genom samhälls skiten...ohh fy hatar det. Hoppas detta är sista gången jag måste plugga om lagar och sånt för det suger.

Hörs antagligen senare idag, bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0