svinis-sprutan

Började dagen med att ta vaccinet mot svininfluensan imorse. Kändes ju inte ett piss, gick på bara några sekunder. Så det var ju bra, något som är ännu bättre är att vi sluta tio över tolv, och att jag ska till emma idag, och att vi ska shoppa imorron!
Har dock ingen aning om hur mycket pengar jag har kvar..hmm. Men det spelar ingen roll, något lite kan man alltid köpa.
Vet ni vad jag gjorde när jag kom hem från skolan? Jag klippte av mina naglar! Ohh..typ tre stycken hade knäckts o då blir jag pillig och började pilla av de amanda byggde på i lördags. Hehe..förlåt. Ska nog inte bygga på mina mer, inte på väldigt länge i alla fall, för det förstör ju verkligen naglarna. I alla fall mina blir helt torra och de står jag inte ut med.
Hmm, ska fråga emma om vi kan ha en myskväll imorron. Kanske köpa hem lite ansiktsmasker, lösnaglar eller något så kan vi sitta och pyssla med de. För lösnaglar sliter inte alls lika mycket som att bygga på.

Nej, nu får jag väl gå och ta på mig en massa kläder och sen ta en snabb sväng med hundarna. Sen är det packning och duscha som gäller. Åker till emma vi fem-sex någonting. Blir nog dålig uppdatering i helgen, men de står vi ut med! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0