tjeeeeeeeeena

Tänker inte skriva exakt vad Linus och jag gjorde dom sista dagarna tillsammans eftersom mitt minne inte är det bästa. Men någon kväll hade killarna fifa turnering och det var mysigt att sitta där och skratta med dom samtdigt som vi lyssnade på bra musik. Sista kvällen minns jag i alla fall att vi köpte en massa godsaker och kollade skräckfilm med hans mamma, pappa och storasyster. Jätte mysigt men vi blev trötta och gick och la oss istället.

Veckan gick alldeles för fort ska jag säga, seriöst en vecka har aldrig gått så fort förut. När vi skulle säga hejdå var det lika hemskt som vanligt, tårarna sprutade och orden räckte inte till för att beskriva kärleken till varandra, fan vad hemskt det är asså...

När jag kom hem packade jag upp min väska, städade, bäddade rent, duschade, smörjde in mig och tog på mig gosiga kläder. Allt för att jag skulle tycka det var kul att komma hem..men nej så mycket mysigare och roligare hos Linus. Hade i alla fall fått en present av Amanda som varit i London och det gjrode mig suuuuper glad! Fick två fina ringar, en as fräck väska som jag kommer använda så sjukt mycket i sommar, plus två pannband eller vad man kallar det. Så tusen tack till Amanda!
En annan sak som jag inte blev så glad över var att jag hade glömt min datorsladd hos Linus, så nu kan jag inte använda min dator utan får sitta vid mamma och pappas. Men det går väl bra det med. Får se om Linus orkar skicka hit den eller om jag får vänta tills han kommer hit, det är trots allt inte så länge till dess. Han kommer den 20:de ju!


Skolan idag var skööön, 12-14..love it! Fick tillbaka matte provet och det gick inte alls som förra..hahah...på förra hade jag MVG och på detta G++, fy skäms på mig, bättre kan jag. Fast kanske inte, för jag tycker procent är grymt svårt och kommer nog alltid göra det..men jag gör mitt bästa i alla fall.
Har pluggat engelska idag och varit och dansat. Dansen är bara så himla rolig och idag bara kändes det så jävla bra!

Nu ska jag ta något att äta och sitta här och ta det lugnt, är riktigt trött kände jag nu, blir skönt att sova ikväll.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

va glad över dig G++.. jag hade IG :O:O:O:O hahaha

2009-11-04 @ 14:08:11
URL: http://nadalian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0