bra dag idag

Tjenixen! Skolan idag gick riktigt snabbt, och vi hade prov!!! Jag skrev 10st A4 sidor, snacka om att jag hade kramp i armen sen. Men det gick nog bra, jag hoppas verkligen de.

Efter skolan cyklade jag ner till stan för att kolla hur mycket pengar jag hade på mitt kort. Jag tryckte ut den där lappen och på den stod de 1390kr, jag blev helt chockad. Haha, osså får jag ett sms av Mathilda "Haha fan vad chockad du såg ut att va då, mycket pengar på kontot eller? ;)"
Men shit vad glad jag blev, jag trodde liksom att jag bara hade typ 500kr. Köpte mig en billig parfym, men ni ska bara veta så gott den luktar, älskar den! Osså köpte jag även ett par örhängen, mycket fina enligt mig, kanske kommer en bild senare, får se.

Är riktigt hungrig, så får jag reda på att vi ska äta kötbullar och makaroner, PÅ EN FREDAG? Bara för vi ska ha gäster imorgon så hade dem inte tid att laga mat. Blev helt galen och sa att jag vägrade. Så just nu hoppas jag på att Sandra kan följa med och käka ute någonstans, men vi får se eftersom det typ är hennes favorit mat hemma hos henne idag.
Annars får jag väl stå ut med vardagsmaten....:(

Klockan åtta ska jag och Sandra i alla fall sitta platsade på medborgarhuset och se en dans föreställning. Ska bli riktigt roligt, och vi ska ladda upp med godis!

Hörs antagligen senare, ha en bra fredags kväll precis som jag ska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0