fick en fråga

Jag fick en fråga om hur man konatktade Amanda. Man kan ju börja med att skriva sitt namn så jag vet vem du är, kanske skicka ett mail till mig eller om du har min msn/bdb skriva där och sedan kan jag snacka med Amanda eller ge dig hennes mail eller något. :)


Dansen idag va så sjuuuuukt jävla mega kul! Tiden gick hur fort som helst och detta ver en sånn dära gång då jag inte tänker på någonting. Jag tänker inte ens på att jag dansar och vilka steg jag gör jag bara flyter med musiken. Asså house är verkligen den dansstilen jag gillar mest! Och jag älskar låten vi har, får se om jag hittar den någon dag så kan jag lägga upp den. Den är väldigt speciell eftersom det är så himla många olika ljud i den, ahh me like.

Nej nu ska jag sova så gott som jag bara kan, imorgon blir det plugg.

Kommentarer
Postat av: kimelisabethelinor

låten är dålig :(

raggalåten i mitt hjärta däremot :D <3

2009-10-15 @ 16:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0