gäsp

Hejsan hoppsan, jag är sjukt trött! Skolan idag gick bra och på lunchrasten lyckades jag även sova en stund i soffan, grymt skönt! Jag har riktigt lätt för att somna var jag än är, jag somnar till och med lättare om det är massa ljud runt mig för då ligger jag inte och tänker en massa konstiga tankar.
Svenskan i skolan tycker jag är riktigt rolig för tillfället, vi får en massa uppgifter hela tiden och jag jobbar på som en gnu enligt min lärare Johnny. Lätt den skönaste läraren!
När jag kom hem så var min bror hemma och då blev jag glad, för det betydde att han kunde gå ut med hundarna så slapp jag vilket var perfekt för jag är ju så trött. Men det blev inte så mycket ta det lugnt för mig just då, utan istället blev det att göra en kopp te och sätta mig och läsa genom ett häfte. Och efter jag läst det dära långa jobbiga häftet råkade jag somna, trots att jag hade engelska kvar att göra.
Men lite senare vaknade jag av att Amanda (min brors flickvän) skrev till mig på msn. Hon undrade om jag ville vara försökskanin åt henne. Hon ska nämligen börja bygga naglar. Och vilken idiot tackar nej till det, nejnej hon får prova så mycket hon vill och behöver!
Så efter den nyheten blev jag på bra humör och redo för att plugga in jäkligt många engelskgloser, och YES de gick bra!
Nu är jag klar med allt tråkigt och väntar på att mamma ska komma hem, är vrålhungrig så jag kanske hjälper henne med maten så de går fortare. Klockan nio ikväll är det Greys Anatomy, det får jag inte missa, det är ju ett riktigt höjdar program!

Kommentarer
Postat av: sara

Jag och min kompis vill gärna vara försökskaniner med... kan du inte fråga henne? :D:D

2009-10-08 @ 21:38:57
URL: http://www.metrobloggen.se/miniotto89

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0