gomorron alla!

Nu sitter jag hos Linus, ääääntligen, fast har varit här sen i fredags men har inte haft tid att skriva. Tänkte berätta lite om dagarna som gått.

Fredag: Jag var i skolan och var på världens bästa humör. Vi jobbade med grupp arbete och jag, sara och felicia kunde inte gör någonting seriöst utan att skratta, allt var bara så jäkla kul!
Cyklade hem och packade det sista innan jag fick skjuss till stationen i Eslöv av mamma. Tog tåget från Eslöv till Lund klockan fem och klockan halv sex satt jag på tåget som tog mig mot Stockholm, mot Linus!
När tåget äntligen var framme i Stockholm efter fyra långa timmar så fick jag äntligen träffa min underbaring. Han hade hela sitt gäng med sig, så vi åkte hem till Nynäshamn sen och hade en myskväll.

Lördag: Vi vaknade upp rätt tidigt för Linus skulle iväg till gymmet och jag skulle hänga med och kolla på. När vi väl var på gymmet var dom helt utflippade och orkade inte gymma riktigt så de blev mer på skoj. Efter gymmet drog vi hem igen, duschade och fixade oss till senare på kvällen då vi skulle äta pizza. Det var as gott, och vi avslutade dagen med att köpa godis och gå hem och kolla på körslaget. Lite senare på kvällen mådde Linus lite dåligt och en aning godis råkade komma upp igen...men efter det mådde han bra igen men jag gav han en tröst-massage också och då blev han glad! :D

Söndag, idag då. Ja fråga mig inte varför jag är vaken jag har ingen aning. Eller jo...för att jag vaknade kanske. Ja kunde verkligen inte somna om hur mycket jag än försökte. En riktigt läskig sak hände inatt, Linus typ bara satte sig upp i sängen och lät typ så "uhh" som han va rädd typ. Och då blev ju jag rädd och bara "vad e de Linus?". Linus svarade inte mig utan bara stirrade på mig skit konstigt, jag bara men vad e de!?! blev ju skit rädd! Efter jag frågat typ sju gånger eller något så svarade han mig till sist att han drömt något skit läskigt. Trodde han hade blitt helt sjuk i huvudet ju, först spyr han på kvällen och sen är han skit läskig mitt i natten. Haha, nej men han är söt, alla har vi våra konstiga drömmar.

Ikäll blir det fest och det ska bli kul! Men nu ska jag försöka sova lite till..eller kanske spela lite spel på facebook först.
Ech..ni får i alla fall ha en bra dag, PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0