lite nytt

Tjenixen folket! Vaknade vid tio av ett sms från älsklingen. Han har äntligen en mobil igen!
Låg kvar i sängen och läste bloggar tills bloglovin började dampa, det gjorde det igårkväll också? :(
Åt i alla fall frukost, duschade och fixade mig. Har tagit lite foto nu också på bland annat sakerna jag köpte igår, så jag tänkte att jag skulle lägga upp dem bilderna nu innan jag drar vidare till Sandra.


Köpte ett par uggs, men lite sötare än vanliga med sidenband där bak. Tyckte det var bra så att dem inte var precis likadana som många andra har.




Här är då mina nya ringar och det svarta armbandet med nitar  eller vad man ska kalla de..är också nytt.




En bild på mig kunde jag också bjuda på när jag endå var igång :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

vart e dina uggs köpta,mkt fina!:)

2009-10-13 @ 20:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0