Måndagen snart över.

Japp, då är snart denna dagen över..sjukt vad dagarna flyger iväg.
Dansen idag var super kul som vanligt då. Vi körde att vi ställde oss i små ringar idag sen dansade man en och en i ringen. Bara för vi ska lära oss att freestyla...alltså dansa själva på egen fantasi och lyssna på musiken och alla små ljud som låtarna innehåller. Lite stelt i början, men övning ger färdighet!
Efter dansen cyklade jag hem duschade och åt. Om en timme ungefär ska jag sova, fast först ska jag nog trycka i mig lite äppelkaka. Mamma bakade det denna helgen också, så himla gott!

Idag fick jag ta min vinterjacka, det gick ju så himla snabbt ifrån och vara varmt till att vara riktigt kallt. Men det är mysigt med vintern, så jag klagar inte (A)

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0