någon som vill plugga åt mig?

Ja detta är vad jag gjort idag, pluggat. Men först fick jag stressa som en idiot till skolan eftersom att jag trodde vi började 20 över 8, men tydligen så var det 5 över. Så räser fart på cykeln blev de, i alla fall så länge jag orkade, hehe.
När jag kom hem vid halv fyra var det bara till och gå ut med hundarna direkt, och sedan börja plugga. Har läst genom anteckningarna två gånger tror jag. Jag har även tagit mig genom två häften och strykit över det viktigaste. Men vet ni vad, nu har jag en massa gloser som väntar på att bli in pluggade..dem är dock inte tills imorgon, men jag kommer inte ha tid till att plugga in dem helt och hållet imorgon så jag får börja idag. Uff, tufft liv man har då...haha nej nu ljuger jag, jag älskar mitt liv för tillfället faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0