Nu var det på tiden med ett inlägg!

Tjeeena! Inte skrivit på hela helgen, eftersom jag varit med Linus och har därför inte haft tid. Kan ju berätta lite snabbt om helgen som varit då.
Kom ju till Linus i trosdags och då blev det bara mys och sedan sova för vi var inte hos han förräns vid elva typ, och då var man ganska trött.

På fredagen vaknade jag tidigt (då skrev jag ett inlägg ju) men Linus han sov så gott, så jag satt mig med datan bredvid honom och bara njöt av hans närhet. Senare på dagen skulle Linus en snabb sväng till skolan och då blev det dusch & fix för min del. När han kom hem väntade vi på att hans föräldrar, lillsyster, storasyster och hans storasysters barn skulle komma. Oskar (linus bror) stack på festen, men jag o Linus ville stanna hemma och träffa hela familjen ju. Vi hjälpte till att bära in en massa saker som dem hade med sig ifrån västervik. Det var bland annat två hundar, katter, en råtta och allt vad det var. Då blev det fullt och mysigt i lägenheten, älskar det verkligen! Linus fick även ett x-box som funkade och då blev han glad eftersom han hade köpt det nya fifa, så han ville ju såklar spela det. Haha, vilken lycka det var för han.
Jag och Linus stack och köpte godis, chips och läsk lite senare på kvällen och sen blev det mys och film.

På lördagen vaknade vi vid tolv tror jag. Blev duscha och fixa sig denna morgon också. Blev lite klödd med biljetter till tåget hem, eftersom alla biljetter var slut, iaf x2000 tågen. Så jag ringde mamma och berättade att det inte fanns några kvar och då blev hon inte glad kan jag säga. Jag blev sur på mamma så jag struntade i det för ett tag. Vi drog på match i SPÖREGN, lyckat ju..haha. Vi åkte bil dit iaf men när vi sen skulle hem fick vi gå, och när vi nästan är framme så kör rayén och hans pappa förbi med bilen, det var dem vi åkte dit med. Så fick jag ett sms där det stod "Haha, tycker synd om er. Hade ni väntat en kvart till så hade ni fått åka med" BAHH, där gick jag, Linus och Oskar som tre blöta hundar.
Men när vi kom hem väntade en jätte god middag, och sen blev det bara en riktigt skön kväll. Vi umgicks med Oskar och Rayén. Jag och Linus satt oss i en fåtölj, han med x-box kontrollen i händerna och jag med min data i knät. Det blev riktigt mysigt och kul! Kvällen gick och lite senare kom Sanna (Oskars tjej)
Jag, Linus, Oskar och Sanna satt i köket på kvällen och snackade en stund, mysigt det med. Sen var vi trötta så vi somnade. Fast tidigare på dagen hade jag då fått tag i en biljett, tyvärr. Så detta var sista kvällen, och jag kan inte förklara vilken hemsk känsla det är!

När väckar klockan ringde klockan 10 på morgonen på söndagen ville jag bara försvinna. Jag ville inte att den dagen skulle komma då jag skulle åka hem, men det fanns inte så mycket att göra åt saken. Vi duschade och gjorde oss i ordning, sen var det bara att vänta tills klockan blev två. Vi hann även med att gå ut en sväng med deras extremt lilla hund Elsa. När klockan till sist var två gick tåget mot stockholm. Det var så himla hemskt, och det enda vi kunde göra var att gråta, kramas och pussas.
När vi kom fram till stationen klockan 3 hämtade vi ut min biljett, köpte godis och en baguett till mig som jag kunde ha på min 6 timmars långa tågresa. Sen gick vi till spåret där mitt tåg skulle gå och väntade.
Det är just dem minuterna som man verkligen känner hur mycket vi älskar varandra. Tårarna bara rinner, finns inget stopp. Visst vi ses snart igen, och vi försöker påminna oss om det hela tiden. Men ingenting hjälper just då, jo bara om man skulle slippt att lämna varandra. Men alla tårarna är värt det och när man väl ses igen så är man i himmelriket.
Var i alla fall hemma vid klockan 11 ungefär. Mamma och pappa kom och hämtade mig i Lund, snällt de ju!
Jag ringde Linus och snackade tills det var dags att sova.


Nu tills idag då. Gick upp vid tio, då var här en reperatör som skulle laga någonting eftersom våra element inte har funkat på typ en vecka. Men nu så är det lite värme i huset igen, äntligen! Skolan började klockan tolv med matte. Och sen var det bara svenska också, så klockan två slutade skolan igen. Jag älskar måndagar! Den dagen som man alltid hatat innan, hehe.
Nu när jag är hemma ska jag bara sitta här och mysa för mig själv. Fast inte allt för länge, för senare blir det dans. Kul som sören ;)

pussssss



Kommentarer
Postat av: kimpapapaaaj

jag pallar inte jag börja gråta när jag läste det med dig & linus :(

2009-10-05 @ 16:45:09
Postat av: Ewe (H)<3

auuw håller med Kim de var skit gulligt ! :O

jag vet själv hur de e när Jonathan ska åka hem eller om jag ska ta bussen hem , asså de e sjukt, men jag kan nog aldrig föreställa mig hur de e för er två :O

2009-10-05 @ 17:20:58
Postat av: Melinda

naw, vad söta ni e (A)

Jadu ewe, det e verkligen hur hemskt som helst :(

2009-10-05 @ 21:04:08
URL: http://melindajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0