tjoloahopp

Ohoj, vilken bra dag det har varit!
Skolan gick fort och idrotten var roligare än någonsin. Vi hade boxersize, så jag och Louise körde på som fan, haha riktigt kul. Dock så tappade jag min parfym i golvet när vi bytte om, men de löste jag genom att köpa en ny efter skolan, köpte även en ögonbrynspenna. Det behövdes kan jag säga, mina ögonbryn är världens fulaste, men pennan förbättrar dem lite i alla fall.
Jag fick även reda på att jag hade MVG på provet jag skrev förra veckan i arbetssätt och lärande. Jag hade FULL POTT, snacka om att jag blev glad!

När jag kom hem fick jag gå ut en runda med hundarna, men det skadade inte, var på så bra humör ju. Sedan blev det packning för hela slanten. Haha, fick ta världens fulaste väska. Den är knall blå och med en gul text står det "wasa", haha kan det bli sämre.
Har i alla fall packat klart allt som jag kan packa idag. Jag får ju vänta med smink och tandborste och sånt, för de behöver jag imorgon.

Nu ska jag göra mig två varma mackor, och sedan tagga inför dansen!
Sedan blir de hem, duscha, snacka med Linus och sedan sova och bara längta som en gris tills klocka tjugo i tio imorgon. Då kliver jag av tåget och kan pussa min älskling, ohh lycka.


Vi hörs antagligen i veckan när jag är hos Linus, kanske inte imorgon, kanske inte i övermorgon, utan helt enkelt när jag har tid.

Ha de braaaa, för det ska jag...eller nej...jag ska ha de BÄST :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0