vad är det med mig?

Ja, vad tusan är felet på mig idag? Jag tyckte inte dansen var så rolig, och det har aldrig hänt innan.
Kan det ha berott på att jag var sjukt trött eftersom jag nyss hade vaknat när jag åkte till dansen? Var i alla fall riktigt opepp och ville bara hem och mysa i min säng. Fast i slutet blev det roligare och roligare, gillar låten vi dansar till, den är riktigt mysig. Nästa torsdag ska jag fan i mig vara på humör, det ska jag se till!
Men jag tycker det är lite småkasst att dansa klockan åtta på kvällen, det är just den tiden jag tycker om att bara mysa framför teven eller datan på vardagarna. Ajja, jag älskar att dansa och en gång som jag är opepp gör väl inget, jag lärde mig i alla fall stegen som jag missade förra gången och det är ju SUPER NICE!

Nu ska jag snart ringa Linus och sen sova. Ser fram emot morgondagen som bara den, hehe!

Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0