Omgjort

Har gjort om lite på min blogg som ni ser. Finns fortfarande saker jag stör mig på, men jag orkar verkligen inte hålla på och klödda mer idag!
Min dag har gått snabbt som tusan, började då med frukost och teve tittande. Senare drog jag till coop för att ladda på pengar på min mobil, sen har jag typ suttit här och klickat runder och försökt fixa bloggen.
Jag har även hunnit med att äta en god middag, kött, sås och potatis.. en riktig söndags middag tycker jag.
Nu ska jag bara ta det lugnt kolla lite folks bilder på bilddagboken och snart njuta av äppelkaka som mamma står och bakar just nu. Nyss hon bara, "har vi ingen curry hemma!?" jag bara "CURRY?, du menar väl kanel får jag hoppas!"
Och det gjorde hon också tack o lov, man vet aldrig vad min mamma får för sig, hon brukar göra egna gryter där hon slänger i allt möjligt, haha men dem brukar faktiskt bli goda.

Nej nu är jag trött och huvudvärken som jag hade innan idag börjar komma tillbaka, tyvärr.
Förrästen, om man haft ont i huvudet varje dag i en vecka, betyder det att man borde kolla upp synen eller är det något annat eller har man helt enkelt bara ont? Haha, ech man får ta det som de kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0