Snart läggdags :)

Ja snart är alltså denna dagen slut. Den som jag fasade så mycket för igårkväll, men det gick ju hur bra som helst. Imorgon är det dagen innan dagen. Dagen innan torsdag. Dagen innan jag åker till min älskling. Ojoj vad jag blir lycklig av bara tanken att se honom. Men jag får inte vara för lycklig än, har inte köpt biljetten än, eftersom att jag tänker köpa sista minuten. SÅ NÄLLA GUD GÖR SÅ DET FINNS BILJETTER KVAR!
Fast det borde det faktiskt finnas, för det brukar de (A)

Okej, över till idol. Vad tycker ni om dagens framträdande då? Ni som läser tycker jag faktiskt kan svara också, så sjukt tråkigt utan kommentarer. I alla fall så har jag sjukt svårt för och bestämma någon direkt favorit idag. Tyckte alla var duktiga och speciella på sitt sätt. Men Claras röst är det något extra med endå, gilalr det dära hesa..men tvekar på om hon går vidare för det var så många andra duktiga som var med ikväll.
Blev ju Calle och Jon som gick vidare igår. Jag hoppades på Eddie och Jon..menmen, juryn ska välja ut fyra stycken sen också som går vidare. Så får hoppas att Eddie kommer tillbaka ju, Laila sa ju faktiskt redan när Eddie sökte att hon trodde han skulle komma topp 3. Men vi får väl se ;)

Nu måste jag verkligen gå och kissa för annars kommer de i byxan vilket jag gärna vill undvika. Ska passa på att tvätta av sminket och borsta tänderna också. Sen ska jag bädda ner mig med datan en liten stund och sedan blir de sova och se fram emot morgondagen.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0