I'M BACK

Jag får väl börja med att säga förlåt förlåt förlåt! Men jag har känt att nu när Linus äntligen har varit här i en hel underbar vecka så vill jag inte sitta framför datorn och nörda. Utan istället har jag myst med världens bästa pojkvän. Har varit helt sjukt kul att ha honom här, shit vad jag hade saknat honom. Vi har bara tagit det lugnt, firat påsk och haft det otroligt bra. Påsken var nog den bästa påsken någonsin. Vi fick två påskägg var plus vars ett marabou var. Jag fick även 400kr, YES! Vi spelade UNO med släkten och skrattade tills vi grät, shit vad lycklig jag är med Linus och min släkt.
Idag kom dock den där hemska dagen som man fasar för. Min älskling åkte hem och nu sitter jag här helt själv. Det är så jävla hemskt. Vi skulle inte gråta när vi lämnade varandra idag, och vi lyckades hålla oss tills det var en jävla ruta mellan oss. HELVETE säger jag bara. Fatta vad hemskt det är att se varandra gråta utan att kunna krama om varandra. Jag älskar min Linus något enormt, och denna kärlek är så jävla underbar!

Tyvärr kommer ni nog inte få så mycket uppdatering nu i helgen då jag ska iväg någonstans. Mamma och pappa har 20-års bröllops dag så vi ska fira de. Mamma och pappa har hittat på en överraskning för oss barn (jag tycker också de borde vara tvärt om men vafan). Jag har ingen aning om var vi ska åka men jag vet att vi behöver pass. Men saken är den att vi ska bara vara borta över helgen. Så det kan ju inte vara jätte långt borta, hmm? Spännande spännande, och kul att det händer något så jag slipper tänka på att jag är utan Linus så himla mycket.

Ikväll blir det att kolla på talang, och Bert kommer gråta!?!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0