JAG HAR BLIVIT TRÅKIG

Jag har ingen att skriva om längre, men det kommer väl till sist hoppas jag. Kom nyss hem från dansen-raggan, och det känns skönt att även dom två danserna vi har där börjar bli klara. Men lite stressat är det ändå. Blir dans imorgon också, en såkallad "family dance". Det är alla som dansar där det är antingen en mamma och barn, en pappa och barn eller både mamma, pappa och barn. Så jag och min mamma är ju då med i den. Sjukt lätt dans eftersom det är riktigt små barn med, men det är ju kul det också. Nu ska jag nog lägga mig i sängen och se om det finns någor kul program att glo på. Förrsäten, jag är ledig imorgon, wohooo! Fast ska bara till skolan en snabb sväng för kvartsamtal, men det är bara kul.

Kommentarer
Postat av: Ewe

Svar: HAHA så korkad jävel :(

2010-04-16 @ 14:14:54
URL: http://ewelew.blogg.se/
Postat av: Amanda

Fin blogg

2010-04-16 @ 21:34:47
URL: http://juntunens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0