MÅNDAG MORGON

Känns skönt att jag är ledig men ändå känner jag mig lite stressad eftersom jag fick reda på igår att jag har prov i engelska på onsdag. Jag tycker det är helt sjukt att man har ett prov som bara halvka klassen är informerade om, och dels fick dom reda på det i fredags på ett kvartsamtal? Nej, fett irriterande.
Så jag får väl cykla till skolan och hämta den där jävla engelskboken, sen plus plugga till provet vi har på fredag. Ett skit stort "bran och fritids prov". Vår lärare sa att det är antagligen det svåraste och tyngsta provet någonsin för oss. Men jag tror faktiskt det kommer gå bra, det känns så. Nu ska jag fixa mig lite snabbt och sen cykla till skolan då, INTE kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0