NI ÄR BRA GISSARE

Det blev färjan som går till Finland och tillbaka! Faktiskt färjan Cinderella som dom filmade på och visade på tv. Vi körde först bil till stockholm och sen gick vi på båten. Jag vara lite tjurig, dels för att jag var så nära Linus att det gjorde så jävla ont i magen för att jag inte kunde träffa honom, och dels för att hela min familj skulle dricka festa men det kunde inte jag för jag är under 18. Men det blev kul ändå, vi käkade värsta goda buffen klockan nio på kvällen sen gick vi till ett typ disco där vi satt och glodde på folk och drack..i mitt fall läsk...mamma och pappa dansade också lite. Vi gick och la oss vid tolv eftersom vi var grymt trötta, eller det var nog bara jag och min bror Simon som somnade då. Andreas var på någon pub och mamma och pappa tog nog en drink till.
Klockan sju nästa morgon vaknar jag av att hela jävla båten skakar som fan, då la den till i Finland. Jag somnade om och sen gick vi upp vid nio och käkade frukostbuffe, och snacka om att jag åt mycket! Sen gick vi in i en affär och mina bröder köpte sprit, efter det kollade vi på en kareoke- tävling.  Klockan ett var det dags för mig och mamma att gå till spa avdelningen, mamma och pappa tyckte att jag var värd massage för att jag inte kunde dricka där som alla andra. Så jag fick en gryyymt skön massage, fast det gjorde lite ont ibland måste jag erkänna. När jag och mamma fått vår sköna massage var vi klara lagom till kareoke finalen, och en jätte duktigt kille vann. Sen tog vi en fika innan det var dags att gå av båten och åka bil hem. Vi var inte hemma förräns 12 igår, och jag var dödstrött, därför blev det ingen uppdatering igår.


Tog en bild ut från båten, de va isigt och kallt, gillas verkligen inte.


När vi körde hem fick vi sällskap av den fina solnedgången, men min mobilkamera är ju inte precis världens bästa.

Kommentarer
Postat av: Ewe

fan vad mysigt det låter! Vi sa också att vi skulle åka den båten, och jag hoppas verkligen det blir av :)

2010-04-12 @ 18:36:51
URL: http://ewelew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0