NU BLIR DET PLUGG

Har varit i dansstudion hela dagen och gått igenom in- och ut gångar. Är riktigt trött nu för man blir så seg av att sitta och vänta på sin tur. Jag och Kim fick köra ett fint "solo" när det var vår grupps tur eftersom det bara var hon och jag där, men det gick super bra. På fredag är det uppvisning, och jag får fjärilar i magen av bara tanken. Juste, påminn mig om att jag måste säga till min lärare att jag ska vara ledig på fredag!
Nu ska jag sätta igång och plugga in 4 underbara A4 papper med glosor, som om jag inte är tillräckligt trött redan?

Kommentarer
Postat av: maja thelin

'' min '' lilla grupp ( jeeemcrew.. )

vi ska också dansa på fredag, help.. !:O

2010-04-27 @ 21:10:37
URL: http://majathelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0