LINUS KLASSON

En vecka sen jag åkte hem från Linus nu, en vecka som känns som minst en månad. Så jävla hemskt. Vill ligga och kramas, få en puss i nacken innan jag somnar, vakna och väcka dig trots ditt jävla morgon humör. Ja, just nu vill jag till och med lyssna på när du skriker alla svordomar du kan när du är arg som tex: "jävlafittkukhoracphelvetefitta...JÄVLA HORA...SHIT!!!"
Fan vad jag saknar dig och hur du är, och hur du får mig att må. Hur du kan få mig från ledsen till glad på några sekunder. Det känns helt sjukt att jag inte har tröttnat på dig, och inte du på mig? Det är det jag är mest rädd för, för att förlora dig, mitt liv. Men det känns faktiskt som om du aldrig kommer försvinna, det känns som du kommer vara min föralltid...och det är en underbar känsla. Jag säger som du sa för någon dag sen, jag är så jävla kär, förälskad och beroende av dig.

Jag älskar dig Linus Klasson


Kommentarer
Postat av: jice mannen

jag älskar er två tillsammas så jäävla mycket :D

2010-08-24 @ 19:32:40
URL: http://jhnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0