LOV OM TVÅ DAGAR

Fast det känns som jag redan har lov. Gjorde klart naturkunskapsarbetet igår så nu har jag ingenting kvar jag måste göra, ni förstår inte så skönt det är! Har fan pluggat någonting varendaste dag sen skolan började efter sommarlovet känns det som, inte ens på helgerna har man fått vila. Men nu, nu jävla ska jag njuta och det började jag med igår.

Förresten inatt så hade jag handen på magen så sen i sömnen så drog jag den ner över piercingen och liksom drog i hela, fyfan vad ont det gjorde. Så nu är det lite rosa runt om, men det är nog ingen fara för har inte så särskillt ont längre, ska snart ta en dusch och tvätta den igen så det blir säkert kanon.

Kommentarer
Postat av: nathalie

sv: i will. såfort jag har övertalat mina päron. Har liksom fyra ställen jag vill ta på. hahahha :D

2010-12-19 @ 20:45:38
URL: http://nadalian.blogg.se/
Postat av: EMELIE - red head!

När jag tvättade min piercing första gången svimmade jag :( HAHA

2010-12-22 @ 19:29:36
URL: http://ewelew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0