STÄDNING

Har städat och dammat hela mitt rum nu. Håller på att tvätta alla kläder också. Gör alltid det när Linus ska komma, men sen kommer han och gör så det ser ut som ett helvete igen, haha faktiskt sant. Han sprider ut sina kläder ÖVERALLT! Hoppas hoppas han kommer, det är ju värsta snökaoset nu. Men ja, det ska nog gå. Jag har någon slags känsla av att han kommer komma faktiskt.
Ska snart duscha och sen har jag inget att göra resten av dagen eller jo tvätta kläder, men man måste ju vänta hela tiden på maskinen, så jäkla drygt. Men dunkar musik och längtar tills imorron. Har förresten redan fått en "julklapp", ett julkort med 200kr av min mammas gudföräldrar, NAJS!

Kommentarer
Postat av: EMELIE - red head!

sv: ja mitt var helt svullet och sånt för jag sover på magen :(

2010-12-23 @ 15:58:34
URL: http://ewelew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0