STRESS OCH PRESS

Jag orkar fan inte mer. Skolan tar kål på en? Två grupparbeten, ett eget arbete, två prov nästa vecka, en engelsk bok som ska vara utläst på måndag vilket jag redan är klar med tack och lov, sen har vi börjat läsa en bok på svenskan. OCH FAN? Tror lärarna inte man har något annat att göra än att sitta med böckerna eller?
Nu tänker ni säkert men plugga in så mycket då? Men jag måste de för annars känner jag inte att jag gjort mitt bästa och då blir jag inte nöjd.

Nu ska jag sluta klaga och sätta mig och skriva på det där naturkunskapsarbetet så man kommer någon stans. Det är världens tråkigaste arbete så tar lite varje dag. Sen ska jag äta mat och efter det blir det nog att klä granen med mamma. Hon är knäpp som ska sätta upp den redan nu...men vafan, det är ju mysigt.

Kommentarer
Postat av: sara

Vi har också haft två sånna veckor för ett tag sedan, kändes som att ja ville gråta hela tiden, så jäkla mycke press! Men de går över, jätteskönt när de är klart :D



Btw, vi satte upp vår gran den 2a december.. min mamma e också lite tokig.. haha :D

2010-12-07 @ 18:34:27
URL: http://bysaranilsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0