dance your ass of

HAHA OKEJ! Nu får ni två videosar på lite dans.

Den första här är inte så gammal, bara ett år eller kanske ett och ett halvt år gammal? Vi dansar till "just give me the light" och det är på ragga lektionen. Jag står längst fram i helsvart med lita rosa på tröjan.



Och här, den andra. FLEERA ÅR SEN. Ingen aning om hur många, eller kanske 3-4-5 år gammal! Vi övar inför en dansuppvisning och jag kommer ihåg hur jäkla kul vi tyckte denna dansen var, haha ohyeah. Än idag så dansar vi denna dansen så fort låten spelas. Jag står längst fram i grå byxor och svart tröja med vitt tryck, men går bak senare så då ser man inte mig. MEN EYYY MISS FATTYYY!

Kommentarer
Postat av: nathalie

Sv: du räddade min dag genom dina ord. Och det är sant, börjar man i tankebanan kommer man aldrig ur den igen... Nu tänker jag mest på er, och om ni klarar det på ert avstånd ska jag inte klaga. Ärligt talat ser jag nog upp till dig på det där, grymt strongt.

Tack mellepelle ;)

2010-02-11 @ 19:28:11
URL: http://nadalian.blogg.se/
Postat av: nathalie

förresten, jag glömde att ännu en gång berätta hur fkn awsome du är på dansen!

2010-02-11 @ 19:28:48
URL: http://nadalian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0